donderdag 6 oktober 2016

Oktoberrrrrr.

De bloghop is al weer een week geleden. Ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als ik. Wat zijn er mooie creaties gemaakt!!! Ben je nog niet in de gelegenheid geweest om te kijken?? Via mijn bericht over de bloghop kun je alsnog alles kijken. Iedere demo heeft namelijk de permalink bij vorige en volgende ingevuld, waardoor je meteen op het bloghop bericht komt en niet op de startpagina:) Via onderstaande afbeelding kom je op mijn bloghop bericht.


Het is alweer oktober; dat betekent dat de gezellige maanden er weer aan komen:) Stampin' Up® begint alvast met de gezelligheid. Als je deze maand 3 pakken designpapier koopt, mag je er één gratis uitzoeken!!! Je kunt uit onderstaande pakketten kiezen. Wil je bestellen of heb je vragen, neem dan contact met mij op.

Mocht je het teveel vinden om 3 pakken designpapier te kopen, kun je het misschien samen kopen met iemand. Je mag ook mij mailen, dan zoeken we samen naar een oplossing!!! Ik ga zelf namelijk ook nog een bestelling plaatsen:)

Vindt je deze stempelset ook zo leuk, maar kun je niet/heb je geen zin om hem aan te schaffen?? Misschien is dan de workshop '5 kerstkaarten maken" iets voor jou. Voor €9,00 gaan we 5 kerstkaarten met deze set maken. We gebruiken verschillende technieken die ik stap voor stap ga uitleggen. Zelfs als geen ervaring met kaarten maken en stempelen hebt, kun je deze workshop volgen. Ik zorg er voor dat je met mooie eindresultaten naar huis gaat!!!
De workshop is inclusief alle materialen, gebruik van mijn gereedschappen en natuurlijk koffie/thee met iets lekkers. Opgeven kan via deze link.  

Ook voor koffie& kaart kun je je via die link opgeven. Gezellig voor €3,50 een ochtendje( 9.30-12.00 uur) kaarten maken met als doel lekker bezig zijn. Voor als je een techniek wilt uitproberen, met een bepaalde stempelset wilt spelen of omdat je gewoon lekker wilt knutselen zonder zelf teveel materialen te kopen.
 


Groetjezzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten