zaterdag 21 mei 2016

Yes!!!

De 1e mijlpaal is bereikt; ik ben bevorderd naar Bronze Elite!!! Ik heb inmiddels mijn certificaat binnen en ik kan je vertellen dat ik zo blij er mee was. Natuurlijk krijgt hij een goed plekje op mijn hobbykamer:)
Helemaal trots!!!

Donderdag is de bloghop en daar heb ik ontzettend veel zin in. Ik zit nu helemaal in het thema dat ik voor mezelf heb gekozen en heb te veel ideeën.... Kom je ook kijken??? Donderdag 26 mei is D-day; noteer het in je agenda zodat je het niet mist!!! Ik zal vast een tipje van de sluier oplichten; ik ga onder andere werken met de kleuren wit, zwart en melon mambo. Ik ga niet alleen een kaart maken, maar ook nog andere dingen. Nieuwsgierig??? Ik zie je de 26e!!!

Nog eventjes en dan mag jij ook bestellen uit de nieuwe catalogus!!! Ik denk dat je er beter niet in kunt gaan bladeren, want er staan wel heel veel leuke dingen in:) Wordt jij ook al niet helemaal vrolijk van de voorkant??

Gelukkig blijven een aantal leuke dingen uit de huidige catalogus nog een jaar, zoals bijvoorbeeld de stempelset timeless textures om hele leuke achtergronden mee te maken. Precies in de kleur die jij wilt:) Daarnaast ook veel nieuwe dingen. Eén van die nieuwe dingen waar ik vrolijk van wordt zijn Nederlandse stempelteksten en een hele coole berenstempel om babykaarten mee te maken. Die staan zeker op mijn lijstje.
Wil jij graag vast weten wat er in de nieuwe catalogus staat?? Laat het mij weten. Ik heb al een aantal catalogussen thuis liggen om uit te delen.......

Groetjezzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten