maandag 2 mei 2016

Vakantie!!!

Deze week hebben de kids ook nog lekker vakantie. Helaas gaan wij niet weg; ik ben gewoon aan het werk. Wij hebben besloten om in de zomervakantie 3 weken vrij te nemen en vorige week hebben wij een vakantie naar Zuid-Frankrijk en een dagje uit geboekt. Nu al zin in:)

Als ik de nieuwe in color kleuren zie, krijg ik al helemaal zijn in de vakantie. Zulke lekkere frisse kleuren. Eerst vond ik ze maar zo, maar ik ga ze steeds cooler vinden. Ik heb eindelijk mijn 1e bestelling met alle spullen van de nieuwe kleuren binnen en heb natuurlijk er iets mee gemaakt.  
Dit zijn de nieuwe kleuren:

Van links naar rechts hebben we: Dapper denim, Emerald envy, Flirty flamingo, Peekaboo peach en als laatste Sweet sugarplum. Coole kleuren he??
De onderstaande kaart heb ik gemaakt met Flirty flamingo, Peekaboo peach en Sweet sugarplum. 
Als achtergrond heb ik de stempelset Gorgeous grunge( HOERA!!! hij blijft) en een nieuwe stempelset die ook heel erg gaaf is. Ook de tekst komt van een nieuwe stempelset. De kaart heb ik afgemaakt met een lintje, linen thread, bloemetjes met de petit petals pons( blijft ook:)) en wat rhinestones.

De 2e kaart is een jongenskaart in de kleuren Dapper denim en Emerald envy. Op de ster van het designpapier zit een beetje Peekaboo peach. 

Ik heb op deze kaart sterren gedaan die ik gemaakt heb met de stars framelits( yes, yes, yes, blijven ook).  De achtergrond is van een nieuwe stempel die ik heb geëmbost met een nieuwe kleur embossingpoeder. Die gaat zeker een favoriet van mij worden; ik ben gek op die kleur:) Ik heb om de randen van de kaart en de blauwe ster een lijn getrokken met de Signo uni-ball gel pen. Deze gaat helaas verdwijnen.

Zelf ben ik blij met het resultaat. Vooral de 1e kaart word ik helemaal vrolijk van. En jij???

Groetjezzzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten