maandag 14 maart 2016

Restjes....

Wie kent dat niet; na het kaarten maken blijf je zitten met restjes cardstock en designpapier. Van de geweldige serie "it's my party" begon ik al aardig wat restjes te verzamelen. Tijd voor actie vond ik. Ik ben gaan zitten met alle restjes en heb door middel van de Banner triple pons( item# 138292) en de Balloon bouquet pons( item#140609) wat ballonnen en banners gemaakt. Met behulp van wat grotere reststukken, enamel dots en tekststempels heb ik vervolgens onderstaande kaarten gemaakt.



Ik ben  er best tevreden over en heb gemerkt dat je eigenlijk helemaal niet veel nodig bent om een mooie kaart te maken. Normaal ben ik iemand die werkt vanuit een sketch, dus dit was wel erg out of my comfortzone. Ik denk dat ik maar vaker uit die comfortzone ga stappen:) Ik heb namelijk afgelopen week ook onderstaande bloemenkaart gemaakt en achteraf viel het reuze mee om gewoon te gaan stempelen.

Dit was het voor nu. Een hele zonnige dag. Groetjezzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten