donderdag 28 januari 2016

Nieuwe energie!!!

Wat een lekkere start van de week...NOT!!! Ik kon niks posten omdat ik mijn blog niet kon bereiken. Gelukkig lukte het vandaag wel, dus snel jullie op de hoogte brengen van de laatste nieuwtjes.

Zaterdag 16 januari was de teamdag in Geleen en jeetje.... wat was het gezellig. Mijn upline Miranda had een complete dagplanning gemaakt met workshops, een spelletje en een heerlijke lunch!!! Ze had zelfs een demonstratrice van een ander team uitgenodigd om aan ons een workshop te geven. En dat is één van de dingen die ik zo leuk vind bij Stampin"Up!®; dat de demonstratrices elkaar altijd helpen!!!
Een aantal demonstratrices van team Utopia.

Voor het eerst heb ik mijn teammaatjes ontmoet; altijd een spannend moment. Maar wat heb ik fijne teammaatjes:)
Meteen werd ik in de groep opgenomen en heb ik een hoop van hun ervaringen, ideeën en tips gehoord. Het gevolg was dat ik na een hele lange dag vol energie en een to do list naar huis ging, Vooral die nieuwe energie is wel heel erg fijn:)

Thuis gekomen heb ik alle ideeën op papier gezet en heb ik mijn creaties afgemaakt, zodat ik ze met jullie kan delen. Ik heb 2 kaarten en een houder voor pennen/spritzers/aquapennen gemaakt. En dat allemaal met het nieuwe designpapier "it's my party" uit de nieuwe spring/zomer catalogus. Cool he??



Wat ook cool is zijn de nieuwe weekly deals. Ik heb mijn lijstje al klaarliggen en ga dinsdag bestellen. Wil je meebestellen?? Mail mij dan even alle gegevens en ik bestel het voor je.


Wil je de weekly deals even goed bekijken, open dan de online shop links in de sidebar en klik op weekly deals.

Dit was het voor vandaag. Groetjezzzz,

Henriëtte.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten