dinsdag 1 december 2015

Bijna Sinterklaas....

Nog een paar dagen en dan komt Sinterklaas misschien wel op bezoek:) Ik ga morgen een bestelling plaatsen, dus wil je nog iets binnen hebben voor het Sinterklaasfeest laat het mij dan weten.

Ik heb net een workshop geplaatst: een kaars decoreren en een bijbehorende kerstkaart maken. Leuk om weg te geven als je op één van de kerstdagen bij iemand gaat eten!!!  We gaan tijdens de workshop onder andere werken met stempels en een heattool. Wil je meedoen?? Kijk dan onder het kopje workshops voor de data. Opgeven kan via de mail.

Deze week staat helemaal in het teken van alles voorbereiden voor de komst van de Goedheiligman. Daardoor deze week helaas geen kaart:( Maarrrr.... ik heb deze week 2 dagen ingepland voor Stampin' Up!® en het is echt mijn bedoeling nog om iets te gaan proberen. Na zoveel knutselen mis ik het gewoon.

Morgen zijn er weer nieuwe weekly deals, dus hou mijn facebook en blog in de gaten. Ik ben erg benieuwd wat het deze wordt.....

Groetjezzzz,

Henriëtte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten