donderdag 5 november 2015

Leuke dingen

De komende weken gaan een hoop leuke dingen gebeuren. Allereerst heb ik gisteren een workshop met de watercolor techniek gevolgd. Een techniek waarbij je de inktpads van Stampin'Up!® gebruikt samen met een waterpen en aquarelpapier. Ik heb een erg leuke ochtend gehad met gezellige mede-creatievelingen. Dit is wat ik gemaakt heb:
Ik merk dat het wel meevalt om het te doen, maar nog meer oefenen is natuurlijk nooit verkeerd:) En dus heb ik gisteren aquarelpapier gekocht en een waterpen. Ik kan niet wachten om te gaan beginnen...

Maarrrrr.... eerst ben ik erg druk aan het voorbereiden, uitzoeken en plannen. Volgende week vrijdag heb ik namelijk mijn eerste party!!! En ondanks dat ik veel ideeën heb en erg enthousiast ben, vind ik het ook wel spannend. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan en zelf iets leuks in elkaar zetten is toch anders dan het voor een grote groep doen. Dus na dit berichtje ga ik hard aan de slag met mijn voorbereiding, want een goede voorbereiding is het halve werk.
En 2 weken later heb ik op 27 november mijn 1e workshop kindertraktaties. Daar heb ik ook heel veel zin in. Gelukkig heb ik daar afgelopen week al heel veel voor gedaan. De lijst met materialen is klaar, de snijmatten zijn gekocht. Nu alleen nog even de voorbeelden maken en een kleinigheidje om mee te geven naar huis.

Wat er ook weer is gekomen zijn de nieuwe weekly deals!!! Ik ga ook dit keer weer een bestelling plaatsen. De medaillon pons kan ik goed gebruiken om de grote ijsster van de "flurry of wishes" stempelset die ik vorige week heb besteld uit te ponsen:) En de "embellished ornaments" stempelset staat ook op mijn verlanglijstje. Dusssss vandaag maar eens een boodschappenlijstje maken.
Mocht jij ook iets willen bestellen, mail me dan voor morgenmiddag 17.00 uur. Dan bestel ik het voor je mee; de verzendkosten naar mijn adres neem ik voor mijn rekening. We kunnen altijd overleggen hoe de bestelling bij jou komt, misschien ben ik binnenkort wel in de buurt en kan ik het komen brengen:) Via onderstaande link kom je bij de weekly deals.

Weekly Deals

Wat er ook nog gaat gebeuren( alhoewel dat nog even duurt) is een beurs. 22 en 23 April is er in Hoevelaken een creabeurs. Ik ga daar samen met een andere Stampin'Up! demonstratrice staan. Wat we gaan doen hou ik nog even geheim, maar wij zijn zeker een bezoekje waard!!!

Dit was het voor nu. Als afsluiting nog een cadeautasje die ik gemaakt heb met de "gift bag punch board".

Groetjezzzz,

Henriëtte.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten