woensdag 28 oktober 2015

Te lang geleden....

Pfffft het is al veel te lang geleden dat ik iets geplaatst heb. Leuk dat de kids vakantie hebben, maar ik kom dan aan weinig dingen toe. Als ik dan wel aan het knutselen toe kom, heb ik inmiddels 2 kinderen die ook willen knutselen  want mama's nieuwe markers zijn toch wel erg leuk om mee te stempelen:)

Zoals je kunt raden is mijn starters kit binnen en kan ik mij helemaal uitleven. Dit is hoe mijn pakket er uit zag:

Ik heb er voor gekozen om van "in color 2015-2017" de cardstock met inktpads( item#138350) en de markers( item#138333) te nemen. Een kleurencombinatie die de meesten wel leuk zullen vinden. Daarnaast heb ik de "All about sugar" bundle(item# 140221) en de "Flower shop" bundle( item#132726) gekozen. Een bundle is een stempelset in combinatie met een pons of dies( snijmallen).

Met de eerste bundle die ik heb gekozen kun je het volgende bakje maken.

Om alvast te kunnen laten zien wat we onder andere maken in de workshop "kindertrakties"( die je nu ook  al kunt boeken!!!) heb ik onderstaand doosje gemaakt; het is een doosje die echt iedereen kan maken. Ik heb het doosje gedecoreerd met de bloemen die je met de bundle "flower shop" kunt maken.


Het was moeilijk om een keuze te maken, omdat ik nog zoveel leuke dingen in de catalogus zie. Maarrrr. ik heb gisteren opnieuw een bestelling geplaatst, omdat de "chalk talk framelits" in de weekly deals was; altijd handig om snel een label te maken. Vandaag is de nieuwe weekly deals begonnen. Nieuwsgierig???

Klik dan op deze link
Bestel je online, dan moet je je creditcard gereed houden. Je kunt natuurlijk ook een mail naar mij sturen. Hoe staat onder het tabblad "bestellen/contact".                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten