woensdag 30 september 2015

De laatste "loodjes".......

Nog 2 dagen en dan ga ik mijn starterspakket bestellen; ik heb er zo'n zin in:) Ik heb al in mijn hoofd zitten wat ik ga bestellen en ik kan niet wachten om daar mee aan de slag te gaan. Zo gauw het eerste klaar is plaats ik natuurlijk een foto zodat jullie mee kunnen genieten.

Ik ben nog steeds druk bezig met mijn blog aanpassen. Zoals jullie zien heb ik een andere achtergrond. Niet dat ik die andere niet mooi meer vond, maar het probleem was dat ik daar niet meer tabbladen op kon krijgen dan 5. Dus het was de keuze tussen een andere achtergrond of meer tabbladen. En ik wil jullie zoveel mogelijk laten zien wat mogelijk is met de spullen van Stampin' Up®, dus de keuze was niet zo moeilijk. Ik vond dit wel een lekker vrolijke en sprankelende achtergrond; past beter bij mij dan een strak of donker:)


Ik heb inmiddels het tabblad 'kant en klaar pakketten" toegevoegd. Hierin zul je pakketten aan gaan treffen om thuis een kaart/cadeautasje oid te kunnen maken. In het pakket zit alles( voorgestanst en voorgestempeld), zodat je meteen aan de slag kunt. Het enigste dat je zelf moet toevoegen is enthousiasme en wat tape. Natuurlijk is het pakket inclusief een beschrijving. 
Ik moet nog pakketten gaan samenstellen; mocht je nog wensen hebben dan hoor ik het graag.

Onderstaand kaartje heb ik deze week gemaakt voor een jarige. Zo zie je maar weer dat een stans die je koopt voor condoleancekaarten ook anders gebruikt kan worden.

Groetjezzz,

Henriëtte.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten